معرفی بازی Star Atlas در متاورس
نوشته شده توسط : mohana

Star Atlas Metaverse یک دنیای بازی است که به سرعت در حال گسترش است که تجربه ای فراگیر از کهکشانی را برای کاربران خود فراهم می کند. این بازی شامل عناصر تجارت بین ستاره ای، جنگ، اکتشاف، تحقیق و جنبه های مختلف RPG (بازی نقش آفرینی) است که پایگاه عظیمی از بازیکنان را به خود جذب کرده است. این بازی به قدری موفق بوده است که اخیرا 12 میلیون دلار سرمایه از سرمایه گذاران دریافت کرده است و به آنها اجازه می دهد تا به توسعه بازی ادامه دهند.

این بازی، در اصل، یک جهان غیرمتمرکز است که بر اساس فناوری بلاک چین ساخته شده است. استفاده از بلاک چین برای یک بازی، در این مورد، در صنعت بازی انقلابی است، زیرا شفافیت بیشتری را برای کاربران خود فراهم می‌کند و در عین حال یک پلتفرم تعامل امن را برای آنها فراهم می‌کند.

همانطور که قبلا ذکر شد، این بازی برای بازیکنان خود دنیای گسترده ای را برای کاوش فراهم می کند. چهار جناح کلیدی در بازی وجود دارد، یعنی اتحاد Sol، امپراتوری Ustian، MUDF و PANDORA. هر کدام از این دسته ها داستان و تاریخچه منحصر به فرد خود را دارند که به عمق و پیچیدگی بازی می افزاید. سیارات، ایستگاه ها و سیارک های مختلفی وجود دارد که بازیکنان می توانند در جهان عظیم ستاره اطلس کاوش کنند. هر یک از این مکان ها منابع منحصر به فرد خود را دارند که بازیکنان می توانند از آنها برای تجارت، تحقیق و مبارزه استفاده کنند.

این بازی دو حالت کلیدی گیم پلی یعنی حالت های تک نفره و چند نفره را ارائه می دهد. حالت تک نفره به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا طبق شرایط خود سفر خود را در دنیای بازی آغاز کنند، در حالی که حالت چند نفره به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با یکدیگر در بازی تعامل داشته باشند. حالت چند نفره قلب و روح بازی است، زیرا به بازیکنان اجازه می‌دهد تا اتحاد بسازند، تجارت کنند و در نبردهای فضایی حماسی با هم شرکت کنند.

همانطور که قبلا ذکر شد، این بازی دارای عناصری از تجارت بین ستاره ای است. این بدان معناست که بازیکنان می توانند مسیرهای تجاری، منابع معدنی و تجارت با دیگر بازیکنان را برای کسب سود ایجاد کنند. این جنبه از بازی به ویژه قابل توجه است زیرا بازیکنان را تشویق می کند تا به طور انتقادی در مورد جنبه های کلان و خرد اقتصادی فکر کنند و تصمیمات حساب شده ای را به نفع خود بگیرند.

سیستم مبارزه درون بازی نیز به خوبی اجرا شده است، بازیکنان می‌توانند کشتی‌های خود را با سلاح‌ها، دفاع‌ها و اجزای مختلف تجهیز کنند و با یکدیگر یا با دشمنان NPC مبارزه کنند. سیستم مبارزه با در نظر گرفتن سلاح ها، دفاع، سرعت و عوامل دیگر هر کشتی، آن را به یک ویژگی جامع و رضایت بخش در بازی تبدیل می کند.

یکی از ویژگی های برجسته بازی NFT ها (توکن های غیر قابل تعویض) است که در بازی گنجانده شده است. NFT ها دارایی های رمزنگاری هستند که در بلاک چین ذخیره می شوند و هر NFT شبیه به یک مجموعه دیجیتال منحصر به فرد است. این بازی از NFT ها برای آیتم های مختلف درون بازی مانند کشتی ها، سلاح ها و سایر دارایی ها استفاده می کند و بازاری پر رونق و در حال گسترش برای این آیتم ها ایجاد می کند.

جمع بندی

به طور کلی، بازی Star Atlas Metaverse یک تجربه بازی جامع و همه‌جانبه است که از فناوری بلاک چین و NFT استفاده می‌کند تا شفافیت و امنیت بی‌سابقه‌ای را برای بازیکنان فراهم کند. جهان گسترده بازی، حالت چند نفره، تجارت بین ستاره‌ای و سیستم‌های جنگ راه‌های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد تا درگیر و کشف دنیای بازی شوند. جمع آوری موفقیت آمیز 12 میلیون دلار بودجه این بازی نشان دهنده پتانسیل و نوید آن به عنوان یک بازیگر قابل توجه در صنعت بازی است.




:: برچسب‌ها: متاورس,ان اف تی, nft, ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: